Gruppetimer

Vi tilbyr et bredt utvalg av gruppetreningstimer som passer for alle. Intensiteten og type time varierer, og utvalget er tilpasset mangfoldet av medlemmer Delta treningssenter har. Du booker deg enkelt på gruppetimer ved å logge deg inn på mine sider med brukernavn og passord.

Kjernekraft

30 minutter med høyt fokus på de aller viktigste muskelgruppene våre, kjernemuskulaturen. Mage, rygg og støttemuskler. Enkel styrketime som passer alle. Vi bruker egen kroppsvekt og vekter, men også sklimatter, bosu osv.

Sykkel

Effektiv kondisjonstrening på sykkel med inspirerende instruktører som driver deg fram. Du bestemmer selv intensiteten i timen, så dette er en time som passer for alle.

HIIT

ARKE har nå blitt HIIT. HIIT står for Høy Intensiv Intervall Trening. Dette er en tidseffektiv treningsform hvor man trener korte og intensive intervaller, for eksempel i en sirkeløkt. I en hektisk hverdag med en travel timeplan er det mange som vil gjøre unna en effektiv økt på kort tid, og derfor benytter seg av HIIT. Dette er effektiv sirkeltrening av funksjonell styrke og kondisjon.

Zumba

Timen kombinerer både dans, trening og godt humør. Timen passer for alle så fremt du er glad i musikk, bevegelser og dans. Du bestemmer selv hvor hardt du skal presse deg i løpet av timen, og dersom du er ute etter litt morsom variasjon i treningshverdagen, er dette noe for deg.

Airomix

Gruppetime for deg som liker rytme og dans, men også foretrekker en god avspenning på slutten av en danseøkt. Timen inneholder enkle og repeterende dansesteg med fengende musikk. Dette er en gruppetime med god stemning og energi.

Step/styrke

Effektiv time som veksler mellom klassisk step til fengende musikk og øvelser der vi bruker egen kropp for å utfordre styrke og stabilitet.

Bootcamp

Timen er en kombinasjon av tabata-intervaller og sirkeltrening, og baseres på råe styrke øvelser. Alt fra tau hopping til traktorhjul, så finn frem råskapen og bli med.

Tabata

Tabata trening består av korte og svært intensive arbeidsperioder, korte pauser og øvelser for hele kroppen. Oppbygningen likner litt på intervalltrening, der innsatsen er svært høy når det virkelig gjelder. 20 sekunder jobb, 10 sekunder pause. Øvelsene varierer.

Pulse styrke

Effektiv time som veksler mellom aerobic med enkle trinn til fengende musikk og øvelser der vi bruker egen kropp for å utfordre styrke og stabilitet. Timen passer for alle da man styrer intensiteten selv.

AktivAqua

Timene våre er fulle av liv og fengende musikk, med morsomme øvelser som trener hele kroppen. Timen passer enten du er godt trent, utrent, gravid, med plager, gammel eller ung.

AquaYoga

En skånsom treningsform som stimulerer kjernemuskulatur, statisk blanse, bevegelighet, og respirasjonsteknikk. Yogaøvelsene er tilpasset vannelementet og oppdriften støtter deg i tøyningsøvelser. Atmosfæren i vannet er gunstig for pust, fokus og konsentrasjon.

Yoga

Funksjonell styrke- og bevegelighetstrening på matte. Timen passer for både nybegynnere og viderekommende. Tren med innadvendt fokus gjennom pusten din. Timen starter og slutter med god avspenning.

Pilates

En rolig og behagelig time, med har fokus på styrke av kjernemuskulatur, store muskelgrupper og pust. Vi trener sittende, liggende og stående. Kom i ledige klær, ta med vann og eget håndkle. Timen passer for både nybegynnere og viderekommende. Tren med innadvendt fokus gjennom pusten din. Timen avsluttes med god avspenning.

MediYoga

I løpet av en MediYogatime gjør vi fysiske øvelser og stillinger, kombinert med avspenning, puste- og konsentrasjonsteknikker. Vi trener på matte eller sittende på en stol, og ligger på matte på gulvet. Vi trener til helt rolig musikk